piątek, 23 maja 2014

Summer Mint

Jako, że za oknem coraz cieplej (dziś wręcz gorąco) moja propozycja na dziś to delikatny, świeży makijaż z zaakcentowaniem dolnej powieki.
Pędzle w ruch, cienie buch!

Na całą powiekę nałóż bazę. Ja użyłam korektora (Loreal Perfect Match).

Załamanie powieki zaznacz łososiowym cieniem (Inglot 407). Dokładnie rozetrzyj go ku górze, tak by pozostawił lekką mgiełkę. Jeśli krawędź cienia będzie zbyt mocna, rozetrzyj ją delikatnie cieniem w kolorze wanilii.
Pamiętaj, lepiej nakładać cień w małych ilościach i stopniowo go "dokładać" zwiększając jego nasycenie, niż nałożyć za dużo i zrobić plamę, którą później ciężko rozetrzeć.

Na ruchomą powiekę nałóż cień w kolorze delikatnego różu (Inglot 467), a następnie nałóż jasny pigment z drobinkami (Inglot- pigment do ciała 180).

Na krawędzi dolnej powieki narysuj miękką białą kredką (NYX Jumbo pencil Milk Lait) kreskę. Wzmocni ona później nałożony miętowy cień. Delikatnie rozetrzyj jej krawędzie czystym pędzelkiem.

Na tak roztarta kreskę nałóż cień w kolorze mięty (Inglot 345). Jeśli kreska będzie dla Ciebie zbyt jasna, na linii rzęs narysuj cieńką kreskę zielonym pigmentem (Kobo 409 s Emerald). Połącz oba cienie ze sobą. Dolną krawędź miętowego cienia rozetrzyj bardzo delikatnie lekko różowym cieniem.




Możesz poprzestać na tym etapie i wytuszować rzęsy.
Jeśli natomiast tak jak ja, uwielbiasz malować kreski, zapraszam dalej :)

Miękką brązową kredką na górnej powiece namaluj kreskę wzdłuż linii rzęs (kreska powinna być cieńsza przy wewnętrznym kąciku oka, a grubsza przy kąciku zewnętrznym).
Jeśli chcesz uzyskać mocniejszy odcień, użyj brązowego eyelinera, lub brązowego cienia nałożonego na mokro.

Wytuszuj rzęsy. Linię wodną zaznacz cielistą kredką (Kryolan 905).
Kolejny krok możesz pominąć. Natomiast dla mnie doklejenie połówek rzęs (Ardell 318) pięknie otwiera i wyciąga oko.




Na twarz nałożyłam tylko krem bb i przypudrowałam go transparentnym pudrem. Wykonturowałam delikatnie owal bronzerem (TheBalm- Bahama Mama). Policzki zaznaczyłam delikatnie różem rozświetlającym (Kryolan Glamour Glow- Blush Rose), na kości policzkowe, łuk kupidyna i wewnetrzne kąciki oczu nałożyłam rozświetlacz (TheBalm- Mary-Lou).
Brwi delikatnie wzmocniłam kredką do brwi (Loreal Brow Artist).
Na usta opuszkami palców (a dokładnie jednego palca wskazującego :P) delikatnie "wklepałam" pomadkę w kolorze jasnego różu (Lime Crime- Geradium).

Taaaa daaaammmm!








Użyte kosmetyki:
Oczy
cienie do powiek Inglot 407, 345, 445
Pigment do ciała Inglot 180
Pigment Kobo 409 s Emerald
Tusz do rzęs astor Seduction Codes
Biała kredka NYX Milk Lait
Cielista kredka Kryolan 905

Brwi
 kredka do brwi Loreal Super Liner Brow Artist 02 Blonde

Twarz
Krem BB Garnier
Puder transparentny
Korektor Loreal Perfect Match 2 Vanille
Bronzer TheBalm Bahama Mama http://bestmakeup.pl/pl/bronzery/105-the-balm-bronzer-bahama-mama.html
Rozświetlacz TheBalm Mary-Lou http://cocolita.pl/thebalm_mary_lou.html
Róż Kryolan Glamour Glow Blush Rose http://www.kryolancitywarszawa.com.pl/

Usta
Pomadka Lime Crime Geradium http://bestmakeup.pl/pl/blyszczyki-pomadki/359-lime-crime-pomadka-do-ust-geradium.html

...................................................................................................................................................................
Zyzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

AddThis

LinkWithin

LinkWithin