środa, 30 kwietnia 2014

Wieczorowy w trzech odsłonach

Dziś propozycja makijażu wieczorowego w trzech odsłonach.
Wystarczy zmienić mały szczegół, by makijaż nabrał zupełnie nowego charakteru.
Same wybierzecie, która opcja jest dla Was najbardziej odpowiednia.

Jako, że w drogeriach Rossman i Natura są promocje na kosmetyki do makijażu, oczy umalowałam zakupionymi cieniami, tuszami (!), kredkami :)

Na powiekę ruchomą nałóż bazę pod cienie. Ja użyłam białej kredki NYX Jumbo Pencil. Załamanie powieki zaznacz pomarańczowo-łososiowym cieniem (KOBO 105)

Zewnętrzny kącik oka zaznacz czekoladowym cieniem (Kobo 116). Rozetrzyj go ku górze, tak by ładnie połączył się z cieniem pomarańczowym.

Na ruchomą powiekę nałóż różowy cień opalizujący na złoto (Kobo 205)

Teraz przy czekoladowym cieniu nałóż cień w kolorze różowo-czerwonym (Kobo 108). Delikatnie rozcierając połącz go z brązowym cieniem. Jeśli zauważysz, że czekoladowy cień jest mało widoczny, dołóż go, pamiętając by rozetrzeć jego krawędzie ku górze z pomarańczowym cieniem, oraz z cieniem czerwonym.

Dolną powiekę zaznacz tym samym czekoladowym cieniem, a następnie krawędzie rozetrzyj różowo-złotym cieniem, tym samym, który nałożyłaś na ruchomą powiekę. Jeśli krawędzie cienia będą zbyt ostre rozetrzyj je dokładając waniliowego matowego cienia (Kobo 102)

Wewnętrzny kącik rozświetl jasnym opalizującym na różowo cieniem (Kobo 201)

Czarnym żelowym eyelinerem (Maybelline Lasting Drama) namaluj kreskę.
Pamiętaj by kreska była naprawdę blisko linii rzęs, inaczej będą małe białe prześwity, które nie wyglądają zbyt estetycznie.


 Na sam koniec wytuszuj rzęsy(Ja użyłam dwóch różnych maskar. Na jednym oku Astor Seducion Codes, na drugim Astor Big & Beautiful Lovely Doll) i opcjonalnie przyklej rzęsy ( u mnie połówki Ardell 318)

Na twarz nałożyłam podkład Bourjois 123 perfekt, pod oczy użyłam korektora NYX Hd. Twarz wykonturowałam bronzerem TheBalm Bahama Mama, a na kości policzkowe nałożyłam róż Sleek w kolorze Coral.
Brwi podkreśliłam kredka Loreal Super Liner Brow Artist w kolorze Blonde.

I tak jak wspominałam 3 różne warianty makijażu:

1. Linie wodną zaznacz cielistą kredką, a usta pomaluj pomadką Kobo 302 Natural Beauty

2. Linie wodną zaznacz czarnym eyelinerem (będzie się dłużej trzymała), kolor ust pozostaw z tym samym odcieniem pomadki
  

3. Zmień kolor ust nakładając czerwień. Ja użyłam pomadki w kolorze wiśniowym Kobo 307 Cherry Lips

Która wersja najbardziej Wam przypadła do gustu?

Użyte kosmetyki


Oczy:
Cienie Kobo Professional do kupienie w drogerii Natura : 102, 105, 108, 204, 205, 201, 116
Rzęsy Ardell 318 http://bestmakeup.pl/pl/rzesy/319-ardell-sztuczne-rzesy-polowki-model-318-kolor-czarny.html
Biała kredka NYX: Jumbo Pencil Milk Lait (Douglas)
Eyeliner Maybelline Lasting Drama: Rossman lub http://bestmakeup.pl/pl/eyelinery-tusze-do-rzes/324-maybelline-eyeliner-zelowy-czarny-lasting-drama-gel-eyeliner-24-h.html/
Tusz do rzęs: Astor Seduction Codes, Astor Big& Beautiful Lovely Doll (Rossman)

Brwi:
Kredka Loreal Brow Artist w kolorze Blonde (Rossman)

Twarz:

Usta:
Pomadki Kobo (Natura) 307 Cherry Lips, 302 Natural Beauty

...............................................................................................................................................................
Zyzy





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

AddThis

LinkWithin

LinkWithin